Benvinguts a la web de l'AMPA Grèvol

AMPA Grèvol es l´Associació de Mares i Pares d´Alumnes de l’Escola Grèvol.  Nascuda com una entitat sense afany de lucre, es regeix i regula mitjançant els seus Estatuts i normativa de règim intern, agrupant a les mares i pares d´alumnes de l´escola amb la finalitat de participar i col·laborar en la millora del centre i de l´educació que reben els nostres fills.

Actualment estem associats a la Federació d´Associacions de Mares i pares d´Alumnes de Catalunya (FAPAC), qui ens dona cobertura i assessorament.

La nostra associació assumeix els objectius següents:

• Donar suport i assistència als membres de l´associació i, en general, a les mares i pares, els professors i els alumnes del centre i els seus òrgans de govern i de participació, en tot allò que fa referencia a l´educació dels seus fills i, en general, de tots els alumnes matriculats al centre.
          • Promoure la participació de mares i pares en la gestió del centre.
          • Assistir les mares i pares d´alumnes en l´exercici del seu dret a intervenir en el control i la gestió del centre.
          • Promoure la representació i la participació de mares i pares d´alumnes en el Consell Escolar del centre i altres òrgans col·legiats.
          • Estimular un diàleg permanent entre les famílies i l´escola.
          • Facilitar la col·laboració del centre en els àmbits social, cultural, econòmic i laboral de l´entorn.
          • Col·laborar en les activitats educatives del centre i cooperar amb el Consell Escolar en l´elaboració de directrius per a la programació d´activitats complementaries, extraescolars o de serveis.
          • Promoure les activitats de formació de mares i pares, tant des del vessant cultural com de l’específic de responsabilització en l´educació familiar.
          • D´altres que, en el marc de la normativa educativa, els assignin els seus estatuts.
          • Promoure i realitzar tota mena d´activitats fisicoesportives.
          • Fomentar i estimular l´esperit cooperativista.

EscolaGrevol

Joomla templates by Joomlashine