PortTrimestral1812Benvolgudes famílies:

Iniciat el tercer any de mandat de l ́actual Junta de l ́AMPA de l ́escola Grèvol es hora de fer una primera valoració de la feina desenvolupada durant aquest temps i de reafirmar o redissenyar el full de ruta que haurem de seguir el temps que ens queda amb la finalitat d ́assolir els objectius que ens vàrem marcar a l ́inici.

Amb molta il·lusió i dedicació vam prioritzat centrar els nostres esforços en la renovació de l ́associació, dotant-la d ́un major dinamisme, participació i vi- sibilitat dins de la nostra comunitat Grèvol. Alhora hem buscat una major pro- fessionalització en les activitats i processos que desenvolupem dins l ́escola. I tot sense renunciar a la nostra essència con a associació i a la feina ben feta de les anteriors juntes que ens precedien.

Sembla senzill i de sentit comú, però no està sent gens fàcil aconseguir-ho. Requereix que darrere de cada projecte, col·laboració o activitat que l ́AMPA desenvolupa hi hagi un procés d ́anàlisis previ i un seguiment durant i a la fi- nalització que ens doni una valoració real del resultat respecte a les previsions i expectatives inicials. I, per a que les dades obtingudes siguin el més fiables i universals possibles, seguim necessitant d ́un feedback constant amb les famí- lies i amb l ́escola. No obstant, aquesta participació activa i compromesa no ha estat històricament el nostre punt més fort com associació.

Per aquest motiu seguirem fomentant la participació de les famílies de l ́escola dins l ́AMPA per a que siguem l ́associació plural i transversal que tots desit- gem. I en aquest sentit aprofitem per recordar que l ́Assemblea de Socis de l ́AMPA prevista per mitjans de gener es un bon lloc per a que participis i donis a conèixer el teu punt de vista. Tota aportació, inclús la crítica constructiva, seran sempre benvinguda. Us hi esperem.

Bon Nadal i pròsper Any Nou !!!

Francesc Vázquez President de l’AMPA Grèvol

TrimestralDec2016PortadaEl primer número d’El nou Trimestral d’aquest any escolar 2016/2017 ja és a les vostres mans. Fa molts anys que l’AMPA treballa en la seva creació i difusió, amb la voluntat de posicionar-lo com una de les eines de comunicació i d’informació més importants dins la comunitat Grèvol que formem pares i mares, alum- nes, professors i personal d’administració i de serveis. Amb l’afany de reflectir aquesta pluralitat de manera integradora, aquesta revista ha estat, està i estarà oberta a la participació de tots vosaltres. Us seguim animant a continuar fent- ho realitat.

Subcategories

Joomla templates by Joomlashine